2009-05-17
 17:59:00

Tyskland.




Tyskland.
Vi står och väntar på båten.

I fredags fm så ringde min vän Denise, hon frågade om jag ville åka med till Tyskland senare på natten.
Ja självklart ville jag det.
Loppan fick vara hos pappa och hon blev överlycklig för det.
Vi åkte vid 00:00 och va frame ca.06:00 vid båten.
Vi köpte massa godis som jag och Denise satt och åt hela vägen.
Sen åkte vi genom Danmark till nästa båt och på den sov vi hela vägen över till Tyskland :-)
Vi åkte en bit i Tyskland,vi hade tyvärr inge vidare väder...det regnade hela tiden så vi handlade och åkte tillbaka.
Vi åt mat på båten tillbaka till danmark.
Vi passade även på att handla i taxfreen...båda köpte perfym men jag köpte även en liten väska med godis i till min Loppa.
Sen va det bara hela vägen hem igen...det va riktigt mysigt.
Vi såg mycket och fick mycket tid tillsammans :-)
Vi va hemma ca.00:30...det va underbart att komma hem till ett rent och städat hem :-D
Jag tackar sååå mycket för resan och allt där till.



Vårat vackra Sverige.
En bild på solnedgången vid vättern.



 


Anonym

Åh kul med resa :)Lycka till i framtiden med din nya kärlek får man önska då :) Planerar ni att bli sambo och så? Läste din blogg från början och har följt din separation med din fd man..hur känner du nu? Har du hittat den "rätte" tycker du nu? Eller är det ff svårt?Kämpa på! kram på dej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: