2009-11-04
 23:16:31

*091104*

Idag va det svinkallt ute, det snöade en aning också.
Tur att jag han köpa min dotters vinterkäder.
Jag har varit på cellprovtagningen idag och det gick bra.
Kändes inget alls.
Efter det gick jag och fikade med Lena från blomsta och det va så behövligt.
Vi satt i den underbara miljön på "Tant gredelin" (ett fik i stan) Det va iskallt ute och jag frös som aldrig förr, Det snöade utanför fönstret. Ja tog en smörgås och en kopp varm choklad med grädde, det va helt underbart gott.
Vi pratade om allt som oroar mig just nu.
Det va beövligt att få prata av sig om allt detta.
Om det blir bättre vet jag inte än men jag jobbar åt det hållet.
Efter det så hade jag ett annat möte, det gick bra men det känns inte bra på alla punkter.
Det löser sig säkert.

Jag ska till läkaren i morgon igen, hoppas att det besöket går bra.

Jag har ställt upp mina utemöbler, nästan alla iallafall. Parasoll och cyklar m.m på vinden idag.
Gjort iordning på balkongen och sånt så nu kan snön komma.

Jag ska vara kattvakt i några dagar åt Denise mammas katt.
Det går hur bra som helst hitills :P

Vi får se vad morgondagen bjuder på mer, då.

Nu j*vlar ska det bli ändring.

Tjing Tjing.


Denise

Bra där. Bra dääär! :)



PUBLICERAT: 2009-11-05, 23:30:54 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: