2009-11-03
 02:35:32

Älskar....

Jag älskar min nya blogg design.
Tusen,tusen tack Denise ;)

Den är dock inte klar ännu....det ska till andra detaljer och så får vi se vad som händer med bakrunden.
Men jag älskar den redan nu.

Vad tycker ni?

Som ni ser har jag valt att använda bruden från Tim Burtons film Corpes bride.
Som jag älskar.
Tim Burton är grym.

Jag känner igen mig lite i henne och hennes känslor.

Som sagt den är inte klar än.

Tjing.


Ina

Deppig men cool ;0)



Du har nog lite rätt i att bruden ifråga avspeglar dig, hoppas hon blir gladare med tiden.



Kram



PUBLICERAT: 2009-11-03, 08:45:50 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
jeppe

jag tycker inte bruden ser deppig ut. Hon är ju död, men glad. bra bilder. va glada. sluta röka å rör på röven.


Denise

Jag är då nöjd iallafall! :)

Och bara så ni vet så är det Michis som har bestämt hur allt skulle se ut, jag har bara fixat det åt henne ;)



PUBLICERAT: 2009-11-03, 14:34:44 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: