2009-11-26
 00:23:38

Få skriva av sig.

Fick en kommentar på förra inlägger om att man inte ska låte det dåliga ta över...ABSOLUT INTE!
Men man ska inte heller hålla det in om sig....Jag skriver av mig och prata om det för att sen kunna lägga det bakom mig.
För mig är det en stor hjälp, Jag kämpar dagligen med allt det jag gått igenom och det funkar skit bra.
Jag sitter absolut inte fast i det dåliga i mitt liv...det är så sjukt mycket bara så det tar sin tid.
jag gör detta för mig och min dotters skull inte för någon annan och det får ta den tid det tar.
Jag kommer att skriva om det och prata om det tills jag är färdig med det och det betyder inte att jag har fasnat i det.

Så nu vet ni det! hahahaha

Jag är för övrigt JÄVLIGT less på sjukvården i min kommun.
Vad sysslar dom med på deras arbetstid för jobbet sköter dom då fan inte!!!!!
I tre veckor har jag ringt och tjatat på dom, det är helt sjukt att det ska få va så.
Jag är riktigt arg allså!

I dag har jag haft loppan på dagis och varit på möte,tvättat städat,handlat,ringt och färgat håret.
Det blev såklart den vanliga färgen..Brun.
Jag är inte nöjd med det jag åstakommer än men jag kommer att bli och jag ger inte upp!
Nä nu ska jag gå och lägga mig.

Tjingeling.


fian

bra skrivet gumman <3



PUBLICERAT: 2009-11-26, 08:16:19 | URL: http://fianandersson.blogg.se/
Annso

Du e stark gumman. En dag kommer livet bli precis så som du vill ha det. Puss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: