2009-11-03
 02:54:52

Födelsedags present i förskott.

Jag fick min fördelsedags present i förskott idag av min älskade vän Denise.
Gud va jag har velat ha detta, så jag blev ju överlycklig när jag fick se det.

Nu får ni också se det.



Man ser inte riktigt va det är i, annat än att det är ett halsband.
Men så såg det ut när jag fick det i handen.



Här är det runt min hals :)
Det står "Michaela"  :D Det är ett sådant halsband som Carrie har i "Sex and the city"
Gud ska veta att jag velat ha det sen serien började!!
Som sagt nu sitter det runt min hals med mitt namn :P

Jag är stenglad för detta.

Tack min underbara,älskade vän Denise.

You made my happy.  


Ina

Såå fint!!!

Det var långt i förskott men vad gör väl det?



Vad det gäller blogg designen så var det nog den deppigaste ever, riktigt cool dock. Nice ;0) Vem avspeglar mig?



PUBLICERAT: 2009-11-03, 08:42:32 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: