2009-11-20
 18:29:33

Fredag och barnvakt.

Ja då va det fredag.
Morgonen började 06.30 och jag gjorde mig klar för dagen och alla möten som väntade.
När jag va klar så gjorde jag loppan redo för dagen på dagis och sen va det nästa barn som skulle göras klar..Nellie :)
Hon fick frukost och så tog vi på oss ytterkläderna och lämnade loppan på dagis.
Jag hade Nellie för att hon va lite sjuk och kunde inte va på dagis.
Vi fortsatte dagen med 2 möten sen lekte vi massor på stan och busade som bara den.
Hon somnade hur snällt som helst i vagnen vid 12 och sov en timmes lunch.
Vi hade ätit och fikat inan det.
Sen hämtade vi loppan igen och gick hem.
Dom lekte massor och jag fick va deras bebis som dom nattade och matade haha :D
Sen kom Nellies pappa och hämtade henne och så va det bara jag och min prinsessa igen.
Det har verkligen varit en fantastisk dag :)
Tack ullis för att jag fick ha lill tösen.
Jag har henne gärna fler dagar :)

Ja gott folk det va min dag.

Nu är det helg!!

Tjing.


fian

trevlig helg gumman min <3 pusskram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: