2009-11-22
 22:09:55

Helg hemma.

Ja ni helgen har varit bra.
Loppan ville åka till pappa så då fick hon göra det...hon saknade honom massor.
Hon hade haft kul och dom hade varit på basketmatch.
Det kändes okej att lämna henne över helgen men osäker är jag ju.
Vi får väl se va det visar.

Ja så ensam som jag vart så kom Ullis ner till mig, vi bestämde då med Denise att vi skulle gå till joar för att se hur det såg ut nu när dom gjort om, det va premiär.
Det va så sjukt töntigt att dom hade gjort ett vip-rum inne på joar och inte minst i lilla Enköping.
Men Denise och Jossan satt där inne så vi gick in.
Vi satt där ett bra tag och dom bjöd på allt att dricka.
Dansgolvet hade blivit mycket mindre och så har dom satt upp 2 strippstänger med speglar på väggen bakom.
Herre gud så tragiskt.
Dom spelade bara dålig musik så jag och ullis dansade lite inne på chilli.
Sen lessnade vi och gick hem..hämtade jackorna och fick då en present från joar med oss...en liten påse med en Burn och en halstabblet och en kondom i hahaha ja burnen va ju uppskattad :P

På lördagen städade vi och jag ringde min älskade loppa och frågade om hon ville komma hem...men nej det ville hon inte.
Så vi fick besök på kvällen av 3 killar och en tjej med bebis i magen.
Vi tittade på film och skrattade gott.
Det va riktigt trevligt.

Söndagen blev lugn.
Jag klippte Jullans hår och färgade det brunt.
Mitt biosystem gick sönder också och gud va vi höll på för att få fram ljud.
Till slut så funkade det igen...skumt.
Loppan kom hem och sa att hon inte ville gå till dagis i morgon för hon va förkyld..söt.
Hon bytte om och borstade sina tänder och la sig i sängen...jag tyckte då att hon kändes lite varm, mycket riktigt så hade hon lite feber.
Vi får se om hon blir hemma i morgon, jag ska ju även ha lilla Nellie här hemma för hon mår inte heller så bra.
Så det kanske blir en mys dag med töserna.
Jag måste städa också inför advent nästa söndag.

Ja det va väl allt jag hade att skriva o just nu.

Tjingeling.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: