2009-11-09
 19:53:27

Nu är det gjort...

Idag har vi varit och vaccinerat oss.
Det kändes men inte alls illa.
Jag och loppan har ont i våra armar och känner oss lite sådär :S
Loppan har början till feber men jag kollar henne hela tiden...gud jag är ju så orolig.
Jag ska fan inte förlora min älskade prinsessa för något.



Hon va så duktig idag.
Jag satt med henne i mitt knä och hon kramade nallen och så kom det någon tår men mer va det inte :)
När det va min tur skratta hon bara åt mig :P
Hon fick ett halsband för att hon va så duktig.
Det är i silver med ett "T" med lite glitter på.

Jag åkte sedan och köpte mig en vinterjacka.
Jag hittade den på New Yoker.
Jackan kostade bara 539:- och det tycker jag va tok billigt för en varm och snygg jacka.
Så då köpte jag mig ett par nya mjukisar också och en fleectröja.

 

Jag är väldigt nöjd med dom köpen.

Jaha nu är det bara att vänta och se vad som händer med kroppen.

Ja just det...jag vill visa et den super snygga kofftan jag fick av min underbara Denise.



Här är den :) Och mitt nygga halsband.

Tjing Tjing.


Irene - mamma till 2

Fin hon e :-)

Det kommer gå bra ska du se...

Det e bra med lite feber, kroppen ska ju reagera när den utsätts för något som inte hör hemma där...

Pussa loppan från mig o dig själv med såklart :-)



PUBLICERAT: 2009-11-09, 22:46:54 | URL: http://ieen.blogg.se/
Denise

Fint! :)

Vem åkte du dit med?



Svara gärna till min blogg, kommer glömma bort att kolla om du har svarat annars... :p



Puss!!



PUBLICERAT: 2009-11-09, 23:27:43 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/
Ina

Det kommer gå bra, jag mår klart bättre idag i både kroppen och området vid sticket ;0)



PUBLICERAT: 2009-11-10, 14:41:50 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: