2009-11-24
 01:40:30

Smärta och tankar.

Allt rasar runt om kring en.
Inget funkar men än så funkar jag.
Jag kämpar men när ska kampen ta slut?
Kommer det alltid va såhär eller kommer något att förändras?
Tankarna går och känslorna är någon helt annan stans.
Så mycket frågor men inga svar.
Varför ska det va så svårt när det är så lätt för andra?
Jag vill älska och bli älskad.
Jag vill känna lycka inte smärta.
Jag vill se ljuset inte mörkret
Tårar måste falla för att skrattet ska föddas.
Sorgen måste kännas för att lyckan ska uppskattas.
Sanningen måste höras för att lögnen ska dö ut.
Jag vill inte längre vara rädd, jag vill känna lungn och trygghet.
Jag vill byta svagheten mot mod och styrka.
Att bara lyssna är inte att höra.
Man måste känna närhet för att kunna känna ensamhetens plåga. 

Nu ska jag sova.


Anonym

Man vill säga: Ryck om dig! Kankse lättare sagt än gjort..men jag har också varit med om jobbiga saker och mått precis lika dåligt,men det är andra saker som hänt..men man måste tänka och styra det där lite själv också..ska jag låtas mig må dåligt och klaga och deppa och låta det jobbiga ta över mitt liv,lr ska jag vinna över den?..också lättare sagt än gjort kanske..men nångång måste man komma till den punkten även om det låter hårt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: