2009-11-01
 15:33:54

Trött jag blir.

Fick medelande från H&M att loppans vinterjacka inte kommer fören i slutet av november, va är det liksom?? Jag har väntat i 2 månder nu. Dom ska ju ha sakerna om dom säljer saker på internet.
Nä nu skiter jag i det och går och köper en dress i butik.

Det har varit en hel del strul med Loppans pappa i helgen också och jag orkar verkligen inte med detta.
Hade ett samtal med honom för inte alls länge sen, då kom vi överens om att allt skulle skötas bättre och vuxet.
Haha som om det skulle funka, självklart inte...men det viste jag ju sen innan.
Jaja nu är skiten löst och ur världen.

Jag orkar verkligen inte.

Jag vill inte sitta ensam....va är detta?
Jag vill bara att det ska va över.

Väntar på att min älskade loppa ska komma hem...ska städa innan det.
 
Tjing.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: