2009-11-16
 23:19:48

Trött så trött.

Klockan börjar bli mycket och jag är riktigt trött.
Ska gå och lägga mig om några minuter.

Imorgon blir det dagis med loppan igen, när jag gjort det är det hem och äta frukost för att sen ta en promenad.
Ska fortsätta min Storstädning inför advent och vid kl.12 så ska jag träffa min underbara Anna.
Det ska bli så otroligt kul att leka med henne igen och så skönt att få prata av sig lite.

Jag måste köpa nya byxor åt loppan också, det är helt otroligt det sa bara pang så hade hon vuxigt ur alla sina jeans :S det är ju så.
Har fått hem hennes 2 första julklappar med...nu är det bara resten som fattas.
Vi kommer att fira både jul och nyår hos syster igen men denna gången kommer vi också få fira vår jul med kärleken.
Jag har en massa ideer om julklappar åt alla men det är inte klart än.

Jag ska försöka uppdatera mera i morgon.

God natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: