2009-10-05
 12:17:01

Fortsätning Grekland.

Här kommer fler bilder från Grekland då.



Min vackra ;)



Vi besökte ett gammalt kloster.
Det va så vacket.



Hahah Jag :D



Massa kärlek.



Jag igen :P



Snyggingen.



Hahahahaha han är ju så söt och rolig.
Han får mig alltid att skratta gott.



Hahaha här skrattade vi stenmycket. Jepps står utanför en kyrka vid klostret.



Jepps pussar en jätte kaktus.



Lyckliga.



Oj vad gör jag mot grekiska flaggan??



Så det va bättre.



Så kärleken.



Här drack vi vatten från en källa.



På skylten står det att man ska stänga av vattnet, det fanns ett problem där...det gick inte hahahaha.



Den underbara stranden :)



På kvällen åt vi en underbar romantisk middag.
Det va vår sista kväll på Skiathos.



Kärleken och bakom honom så såg man hela stan och havet.



Detta va resturang och det va skiathos bästa.



Taget från planet på väg hem.

Veckan va som en dröm, Tusen tack min kärlek för allt.
Det va verkligen något helt otroligt, det känns fortfarande overkligt.
Jag tittade på filmen Mamma Mia igår och det va en jätte skum känsla när man kände igen så mycket och att man faktiskt varit just där.
Jag älskade det här stället helt klart.

Älskar min kärlek jeppson.
Han gör mig så lycklig på alla sätt.

Det va vår semester.

Tjing.




Annso

Shit gumman du va verkligen värd detta! Ni måste ha haft super mysigt! Skulle ljuga om jag sa att jag inte va avundsjuk :) Puss hjärtat!


Lina

Åh va härligt!

Du måste ha haft det underbart:)



PUBLICERAT: 2009-10-05, 22:52:10 | URL: http://metrobloggen.se/linab

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: