2009-10-05
 01:01:49

Grekland.

Här kommer bilder på min och kärleken när vi va en vecka på Grekland.

 

Här sitter vi på planet på väg dit.



Den här hittade vi utanför hotelet.



Käleken utanför vårat lilla söta hotel.



Här är vi på stadsvandring med pansionärerna hahaha.



Kvällen bjöd på drinkar, det va såå mysigt.



Myser med kärleken.



Våran första åktur med moppen :P



Ja här stog dom på vägen..dom måste ha fått syn på något snyggt ;)



Så otroligt underbart.



Haha man måste ju passa på när han sover ;P på den här stranden låg vi och mös när man plötsligt kunde på ett flygplan lyftandes över sig :) det va såååå coolt.



Haha den här bilden blev sjukt rolig.



Äter middag med min kärlek...jag är så lycklig.



KÄRLEKEN :)



Uteställena vid hamnen.



Jag gillar detta kortet med den vackra kyrkan i bakrunden.



Landskapet.



Vi va så söta när vi va ute och åkte moppe :P



Mera landskap.



Frukost bild :)



Nera på den här stranden låg vi i timmar och sola. Det va nästan bara vi där.




Här ser man staden från segelbåten.



Jag hade ju en sjukt passande tröja på mig när vi va ute och seglade :P



Kärleken styr båten. Han är sååå snygg (mums)



Vi stanade och åt på ön nära intill (Skopelos)



Vårat seglarsällskap. Dom va jätte trevliga.



Vi stanade till vi en strand och badade...det va kallt men jag snorklade för första gången.
De va stenkul och jag vill absolut göra det igen.
Vis är jag söt hahahaha.



Hahahahahaha vi är så fina.



Här badade vi :)



Ute på en krog där vi träffade 2 par som va super trevliga och roliga.



Jepps va super impad för att man kunde köpa starköl i en automat på vägen hem till hotelet.



Jepps på plankan hehe.



Underbara Skiathos.



Här ser man den super korta landningsbanan.

Ojojoj, nu är jag såååå trött. förtsättning på semesterbilderna kommer.
Det va en helt underbar vecka i mitt liv.

Mer kommer inom kort.

God natt, Tjing.






Irene - mamma till 2

Härligt gumman, men blev det inte lite svårt att sova i sängarna o att ens komma in på hotellet med tanke hur litet det verkade vara där hahahaha.... (tänker på bilden med dig o palmen)

O du var ju sjukt snygg som snorklare :-) Kan inte jag få ett kort o ha hemma :-)

Ser ut som en härlig vecka, så kul för dig gumman :-)

Ringer ikväll.. Puss



PUBLICERAT: 2009-10-05, 11:05:21 | URL: http://ieen.blogg.se/
Irene - mamma till 2

Hahaha, parasoll menar jag hahaha...

Jag kan uppenbarligen inte ta hand om barn o komentera bloggar samtidigt... :-)



PUBLICERAT: 2009-10-05, 17:44:16 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Åhh,Sis!

Det där var du helt klart värd. Ser helt underbart ut trots att jag har så svårt att se dig i en paradis aktig miljö. Har ju liksom aldrig hänt innan. (Erkänn att du lekt med photoshop ;0) )

Ni har ett underbart minne tillsammans, en bra start på något väldigt bra.



Stora kramar till er båda



PUBLICERAT: 2009-10-05, 19:35:43 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Denise

haha, det var ju inte LITE bilder du la upp iaf ;)



PUBLICERAT: 2009-10-06, 00:55:14 | URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: