2009-10-20
 00:02:16

Morgondagen väntar.

I morgon ska loppan till dagis och jag ska ringa lite samtal för att sen träffa min sis.
Jag ska åka med henne hem, vi ska gå och köpa vinterskor till minn lilla loppo.
Sen tar jag bussen hem för att hämta min pärla på dagis igen.
Sen kommer kvällen och middagen ska göras som vanligt och mysa framför bompa.
Innan sänggåendet läser vi en saga och sen är det kväll för mig, jag gör hemmet fint innan jag går och sover men först så ska jag se Andra Avenyn såklart : P

Så ser min dag ut i morgon.
Det ska bli skönt att få umgås med sis en hel dag och få prata och förhoppningsvis få en massa goa skratt så man börjar må bättre.
Jag vill verkligen komma på fötter igen men tar det lungt för att inte få ännu ett bakslag.

Pratade mid kärleken idag och det kändes så bra.
Han gör mig så stark på något sätt.
Älskar honom enormt.

Tjingeling.


Ina

Tack för idag ;0)

Vi har alltid goa skratt men lite vett och etikett har vi ju också. Bara lite dock =0D



Alltid lika kul!



PUBLICERAT: 2009-10-20, 21:00:58 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: