2009-10-08
 10:00:17

Önskar mig.

Jag har hittat jackorna jag önskar mig nu till vintern.



Den här jackan hittade jag på Intersport och den kostar 1700kr.
Såååå snygg.



Sen hittade jag även den här jackan på Intersport för 2900kr.
Även den är sjukt snygg.

Jag vill ha en varm och bra jacka till vintern så jag kan leka med min loppa i snön.
Jag vill att den ska hålla länge så man slipper köpa en ny varje år.

Älskar dom.

Hittade några billigare allternativ också.



Den här jackan hittade jag på Halens för 599kr
Ser väl helt okej ut...eller?
Det är svårt när man hittat något man redan blivit förälskad i.



Här är också en billigare jacka från Halens, den kostar 499kr.
Jag tycker dock inte att den ser lika varm ut som Intersoprt jackorna.
Dom finns i fler färger.


Jag vill haaaa!!!


Irene - mamma till 2

Tja....

Den röda ser inte så varm ut men den e sååå varm o skön.. Jag trodde att jag köpte en vanlig höst jacka men nä, jag har min vinter jacka nu hahaha... Ett tips e att köpa en billigare jacka, känns ju himla dyrt med närmare 2000-3000 för en jacka.. Mkt bättre att lägga dem pengarna på annat, tycker jag..

Jag tycker du ska beställa dem från Haléns o så kan du skicka tillbaka ifall dem inte e som du tänkt dig, du får ju ändå tillbaka pengarna... :-)

O vips så har jag skrivit en hel novell hahahaha



PUBLICERAT: 2009-10-08, 13:26:17 | URL: http://ieen.blogg.se/
Anonym

Lite väl väll med en för 3000 kr,dom från haléns att snygga o bra..snyggare oxå i verkligheten än på bild.Hehe skorna längre ner har jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: