2009-10-14
 00:14:47

Önskar....

Jag önskar att min kärlek bara kunde komma hem nu och hålla om mig tills allt kändes bra igen.
Att han kunde säga allt bra han brukar säga när jag känner mig så här, så jag kunde känna mig bättre igen.
Få prata med honom om allt som känns tungt och han försöker förstå.
När han ger mig en puss och säger att allt kommer att lösa sig.
Jag vill inte lägga mig i en stor tom säng, jag vill att han ska ligga i min stora säng och att jag kan få pilla han i håret tills jag somnar.
Jag behöver honom.

Jag mår inte bra nu...det gör ont inuti och jag vet inte hur jag ska vrida och vända på mig för att göra rätt så det onda försvinner.
Det är så mycket tankar och känslor som verker i mig hela dagarna...det är så mycket jobb att jag är helt utmattad.
Varför??
Jag vill fungera igen och bli bättre på det.

Jag är så glad att jag har min syster som alltid finns där och lyssnar och ställer upp.
Hon lyssnar på allt mitt "gnäll" stort som litet.
Jag hoppas att jag ger henne samma sak tillbaka, för om jag inte gör det är jag inte värd henne.
Hon vet precis hur jag känner och hon har alltid dom bästa råden, hon vet hur man ska göra och vad man ska göra.
Hon vet också hur man ska tänka i tunga situationer.
Utan henne skulle jag aldrig klara mig...med henne kan jag verkligen skratta livet evigt, man brukar ju säga att ett gott skratt förlänger livet och om det nu skulle vara så,så gör hon mitt liv evigt.
Jag älskar henne så högt.

Min älskade lilla Loppa.
Det finns inget i livet jag älskar högre än henne.
Utan henne hade jag inte funits idag...hon får mig att kämpa varje dag och jag ger inte upp något för henne.
Hon är så vacker och hon får alltid ett skratt att väkas till liv hur arg eller ledsen jag än är.
Att jag har förtjänat något så underbart som henne är helt ofatbart.
Henne älskar jag mer än va ord kan beskriva.

Jag känner så mycket rädsla just nu.
Sorg och tvivel är också något jag känner mycket av.
Jag orkar inte ta det nu....det får bli en annan gång.
Vill sova igen.

Tjing tjing.


Irene - mamma till 2

Men gums då :-(

Blev det inget bättre efter vårat kvällssamtal?? Jag vet att kärleken e långt borta just nu, men om du vill så kan jag lägga mig intill dig o säga att det kommer att lösa sig o så kan du får pilla mig i håret tills du somnar.. :-)

Jag vet att det kanske inte e samma sak, men nästan..

Eller så tar du ut lite semester o kommer hit med loppan o så myser vi lite.. :-)

Så kanske du får annat att tänka på, vi kanske kan ta med dem stora barnen till Lek&Bus huset i Lidköping, så kan vi mammor dricka kaffe o beundra våra fina kids :-)

Fundera gärna över det, jag e ju hemma jämt nu för tiden :-)

Höstlovet e ju här v.44, hade varit toppen då, då Martin hemma hela veckan o e pappaledig.. :-)

Älskar dig, gums..!



PUBLICERAT: 2009-10-14, 09:59:03 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Åh gumman, det är klart att jag finns här när du mår både bra och dåligt. Både för litet och stort. Jag vet hur du mår och jag vet vilket funktionshinder man känner utan att någon förstår. Jag kommer alltid finnas här och det vet du ;0)



Klart att du gör detsamma för mig, vi hjälper varande så gott vi kan, våra skratt ger en liten livsgnista i dom stunder som du just nu har, andra dagar är det jag.



Om det är den här syrran du menar, annars kan jag jus luta gagga nu!! asg



PUBLICERAT: 2009-10-14, 12:29:35 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: