2009-10-08
 09:26:16

Stressad helt klart.

Ja i helgen är det ju barnkalas för loppan som fyller hela 5år.
Jag har bakat och fixat och trixat.
Jag känner stressen ända upp till öronen och ångesten är olidlig.
Det blir säkert bättre än bäst men kan inte få känslan att försvinna :S
Jag har inte köpt så mycket till henne efter som att jag vet att hon kommer bli överöst med presenter.

Jag har köpt en barbieklänning till henne själv, det är en brudklänning som hon kan klä ut sig i.
Sen har jag köpt en nu hjälm till henne, en skatehjälm.
Den är helt svart så hon får dekorera den själv.




Bild på klänningen kommer sen.

Hon ska också få prinsseschoklad och perfym av kärleken.
Av kärlekens mamma ska hon få en docka.

Jag kommer ju självklart ta en massa kort på kalaset och presentarna så ni får se vad hon får.
I morgon ska det bara inhandlas det sista som tårtbåttnar och sånt.
Kommer tack och lov få hjälp av sis med kalaset så som dekoration och tårtbakningen ;)
Vad skulle jag göra utan min älskade sis?
Nä nu ska jag fixa lite till här.

Tjing


Ina

Vad skulle vi göra utan varandra??



Dock inte allt för pratglad nu, som jag brukar vara. Stressen vi båda har tar bort lite av glansen just nu. Det som inte är roligt gör vi roligt ;0)



Glöm inte krämen ;0)



PUBLICERAT: 2009-10-08, 11:17:50 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Jeppe

hoppas ni inte glömde krydda tårtan me kryddpeppar ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: