2009-09-03
 23:58:15

Cocoo.

Va in på den här sidan som säljer jätte coola udda smycken och hittade en hel del.
Vissa smycken fick mig att tänka på vissa personer som min syster Ina tex.

som det här.

  

En kamera.
En data.
En cupcake.

Till loppan hittade jag.



En Nalle såklart ;)

Till mig hittade jag.

   
Halsband med handbojor och ett liknande armband :P Ett svart armband med silver...och om jag blir frisör till slut så vill jag ju självklart ha halsbandet med en sax ;)

Till min kärlek hittade jag.



Ett svart flätat läderarmband med silver ditaljer på :)


Jag tycket absolut att du ska besöka den här sidan om du är ute efter något udda.

Cocoo heter sidan, klicka bara på länken så kommer du dit.

Hoppas att ni hittar något fint.




Ina

Vad söt du är!!!

Du känner mig och kan koppla saket som har en anknytning till mig. Det var en gullig grej ;0)

Thanks sis



PUBLICERAT: 2009-09-04, 08:31:19 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Wissam

Reklam...?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: