2009-09-14
 00:19:42

Helgen 090911

Fredag.

Hade jag vänner över på film och tjejsnack :)
Det va riktigt kul. Mycket skratt.
va dock väldigt trött på lördag morgon efter som att det inte blev så mycket sova.

En film jag rekomenderar att se är.
Män som hatar kvinnor.



Den va verkligen bra.
Tänk om man hade lite mer av den styrka som tjejen i filmen har.

SE DEN!

Lördag.

Va jag uppe tidigt...trött som sagt.
Jag lämnade loppan hos sin farmor, för att själv springa iväg till bilskolan.
Då va kursen gjord.

Efter bilskolan åkte jag hem till sis.
Jag hade 2 stora kassar mat med mig till dom, vi åt tacos och massa gott.
Jag och sis skulle ha följt med syrrans vän till någon form av smyckesjunta med vin och trevligheter men jag och sis beslöt oss för att sitta hemma mad barnen så fick lelle gå över till sin vän för att spela poker.

Jag och sis åt massa godis och pratade om allt och inget och så blev det ju självklart en masssssa skratt :)
Tillslut så kom vi fram till att titta på film, vi bäddade ner oss i sängen och började titta, jag såg 5 min max sen sov jag, det gott folk va första gången jag somnade före sis.

Söndag.

Jag vaknade av att 2 små flickor hoppade på mig...AJ.
Sen upp till ett dukat frukost bord :) nice...men jag tror dock att min sis skulle behöva få lite ledig tid för sig själv, jag menar jag kan bre mina egna mackor!!! hahahaha mamma ina.
Sen blev det yoga och mycket skratt.
Vi pratade en hel del och umgicks.
Hemfärd efter middagen.

Jag kommer hem och upptäker att mina hemmanycklar ligger kvar hos sis :( men som tyr är har min kära vän Denise en nyckel så jag fick snällt hämta den.
Vi kom in och jag och lopan la oss i min säng och tittade på bompa.
Borstade tänderna och sa god natt.
Nu sitter jag här i soffan för att snart gå och krama kudde själv.

Min kärlek kommer hem på Torsdag ;) LYCKLIG...Yeah.

Tjing tjing.


jeppe

såg filmen på utebion häromkvällen.. håller me om att den va bra =)


Ina

Tack själv Sis ;0)



När jag läser ditt inlägg fick jag en sådan där känsla, en känsla som liksom lägger svart på vitt. Jag behöver tid, tid för mig själv. Jag skrattar av den anledningen att jag inte alls tänkte på att jag fixade dina smörgåsar och jag gråter för att jag inser att jag går sönder om jag ska stressa mer eller göra allt för alla. Visst är jag mamma ut i fingertopparna (stolt) men vart är JAG??



PUBLICERAT: 2009-09-14, 12:41:05 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: