2009-09-01
 12:37:35

Ohoj..

Ja då är det tisdag och jag har hunit med att lämna min skatt på dagis och haft sis här och ätit fukost och dansat på morgonen : P
Jag gick sen upp på stan och gjorde en hel del ärenden sen hem för att plocka lite innan mitt möta jag ska på.
Luncha ska jag göra mid min sis och sen möta upp en vän som ska hjälpa mig med håret.
Städning på shemat i dag med : ( hmm det blir nog bra.

Här är fotöljen och tv-bänken som jag ska göra om.



Fotöljen ska få en ny klädel i grått som min soffa.



Klädsen som jag beställer från Bemz.com.



Tv-bänken som ska göras om helt.
Om luckan ska bort eller göras om vet jag inte än, men den ska iallafall bli lacksvart.
Uppe på ska jag lägga samma tapet som min fondvägg och en glasskiva.
Knopparna ska bort helt.

Jag ska sy nya kuddfodral och köpa nya gardiner.
Jag har lite att fixa med.

Så det är så det ser ut nu.

Tjing babes :P



Ina

Röstar på att antingen ta bort luckan eller så gör du likadant på den som på ovansidan ;0)



Blir super Nice!



PUBLICERAT: 2009-09-01, 19:23:22 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Annso

Naw min söta älskling <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: