2010-04-15
 15:20:32

Bajs på allt idag

Idag är inte en bra dag för mig alls :(

Jag har ångest och sån sjuk panik i hela kroppen...inte kul.
Jag vet inte vad jag ska göra åt det.

Jag vill inte något alls just nu, kan inte livet bara stanna för ett tag.
Andetagen känns så tunga.
Det känns så trångt i bröstet som om att det inte får plats mer, inte ens luft.
Varför känner jag så här?
Jag har mått sååå bra så länge nu,tills idag :( varför?

Jag har tårkat tårarna och försöker hålla tillbaka sårgen jag känner.
Men varför??

Jag vågar inte låta känslorna komma, jag är livrädd för att bryta ihop.
Jag vill inte vara ensam just nu...men vad har jag för val?

Nu måste jag ta mig samman igen, ska ju hämta min kärlek på dagis snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: