2010-08-16
 11:22:34

Blogguppehåll. Jag har inte orkat upp...

dsc_0186 (MMS)

Blogguppehåll. Jag har inte orkat uppdatera på grund av allt som hänt. Men nu känns det som att det börjar lungna sig. Det är ju så att jag inte har något internet hemma heller och måste då blogga från mobilen och det är ganska drygt :-\. Igår kväll satte jag mig ner i köket och skapade lite. Jag får ju hem en massa roliga saker nu. Jag hade så mycke idéer. Det blev ett halsband iallafall med ett hänge som går att bytta :-) Jag blev riktigt nöjd faktiskt. Vad tycker ni om det? Ja gud, Loppan börjar skolan om en vecka me :-\ det är galet läskigt tycker jag, haha men inte hon. Bloggar mer om det senare. Ha de ;-)


Ina

Sött :0) Du kan ju ;0)



Ja, hon är ju så stor min Herbie! Ge henne en jätte stor kram och säg att moster saknar henne massor men tänker på henne första skoldagen ;0) (Varje dag faktikst!)



PUBLICERAT: 2010-08-17, 20:14:21 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: