2010-08-26
 09:22:06

Första skoldagen.

I måndags så började lilla loppan i skolan så hon är inte så liten längre :P
Dagen gick jätte bra och hon fick snabbt nya vänner.
Hon har redan första dagen fått en bästis haha, Anna heter hon och är en ur söt tjej.
Dom leker väldigt bra och fann varandra på en gång.

Jag va väldigt orolig för att Loppan skulle bli mer tillbakadragen och blyg efter sommaren och alla händelser, men som tur är påminner hon inte alls om mig när jag va liten puuhh.
Hon är framåt och tar försig av allt, hon tar kontakt som om hon känt barnen sen dagis.
Det känns väldigt skönt för mig som mamma att veta att hon klarar sig bra.

Nu har hon gått i skolan i en vecka och det har funkat oerhört bra.
Hon älskar att gå till sin skola så hon kliver upp kl. 01:00 och har då bäddat sängen och vill gå till skolan.
Men det ska vi absolut inte så då kryper vi ner i min säng tillsammans och sover ett par timmar till.
Haha hon är så sööt.

Idag ska jag ta kontakt med BUP för helt okej är det inte med min lilla prinsessa tyvärr.
Hon är så arg och ledsen men mest arg.
Tänkte få lite råd och tips från dom och kanske att dom vill träffa henne och se hur hon mår, om hon behöver stöd kanske.
Vill ju att min tjej ska må bäst och få all hjälp hon kan med att göra det.
Det är mycket som hänt i hennes liv på en väldigt kort tid :(
Annars klarar vi det fint tillsammans.

Nä nu ska jag ta tag i resten av dagen.
 


Irene - mamma till 2

Lilla Thea e sååå duktig... :-) Jag e mäkta stolt över den lilla tjejen..

Hon kommer klara sig fint :-)



Hon e sååå fin... O jag tycker om henne så fruktansvärt mycket.. Bra jobb du o David gjort med henne.. O självklart e det tufft för henne att förlora sin pappa, o ja, det kommer bli en tuff tid framöver, men ni kommer klara er fint..



O så måset jag säga att det e fantastiskt att hennes farmor kommer o hälsar på, det e underbart.. Hon åker lång väg för att hälsa på fina Thea. Bra för Thea med att känna att hon faktiskt inte lämnar allt genom att flytta.. Dem hon älskar kommer hit o bryr sig om henne :-)

O hennes pappa kommer ALLTID att finnas inom henne.. :-)



Älskar dig gums, du gör ett fantastiskt jobb....

Puss..



PUBLICERAT: 2010-08-26, 23:34:32 | URL: http://ieen.blogg.se/
fian

Du är underbar gumman <3



PUBLICERAT: 2010-08-29, 12:54:52 | URL: http://fianandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: