2010-08-29
 16:19:43

Tankar...

Jag har så mycket tankar...ska jag? ska jag inte? för och nakdelar som ska vägas.
Det är så extremt svårt för jag älskar honom verkligen.
Jag vill inte förlora mer än vad jag/vi redan har.
Han betyder så oerhört mycket och jag vill va med honom.

Han gör mig lycklig och får mig alltid att skratta när det är som jobbigast.
Han hjälper mig ur det och får mig på bättre posetivare tankar.
Han finns alltid där när jag är rädd eller ledsen. Självklart när jag är glad och mår bra med.
Jag vill verkligen vara med honom.

Jag orkar och vill inte förlora mer :(
Det är så jobbigt och gör så ont...JAG ÄR RÄDD :S

Jag vill iallafall börja med något nu...Körkortet vore något.
På Tisdag har jag möte för att få stöd och hjälp (redskap) för att kunna hjälpa och stötta Loppan på bästa sätt ur sorgen och den stora saknaden efter pappa.
Han är självklart en stor del av hennes/vårt liv. (mest hennes)

Jag vill göra det absolut bästa för min lilla tjej som inte är så liten längre.
I fredags gjorde hon sin första läxa :) så kul.
Hon trivs verkligen i skolan.
När hon satt vid köksbordet och gjorde läxan försökte jag fråga lite om vänner och vad dom gör i skolan om dagarna. ( som en jätte nyfiken mamma haha )

Hon berätta om en kompis som går i samma klass vid namn Rasmus.

Loppan: Rasmus är kär i mig.
Mamma: jaha, va kul :) är han söt då?
Loppan: Ja, men jag är inte kär i han iallafall.
Mamma:Nähä, det behöver man ju inte. Är han snäll då?
Loppan: Men JA! Men jag är inte kär iallafall.

Hahahaha så underbar.
Hon har redan fått en bästis me....

Loppan: jag lekte med min bästis idag.
Mamma:Vem är det då?
Loppan: Men mamma, Anna vet du ju.

Som om det va självklart att jag skulle veta det hahahaha.
Hon är så rolig.
Vi hade Loppans farmor med sin bror på besök i veckan me...det va jätte kul för Loppan hon har verkligen saknat dom.
Trevligt,trevligt.

Nä det känns verkligen bra här i våran ny lilla stad :)
Mysiga vänner och vi har kul tillsammans.

Min underbara Irene är verkligen guld värld...hon finns alltid i vårt och tort och kan verkligen pucha en i livet och få mig på bra tankar.
Hon ger en extra kraft när man är nere.
Jag älskar henne verkligen som en syster.
Ser henne mer så med haha.
Guld är hon iallafall och jag har lyckats vaska fram den klimpen ;)
Håller hårt i den med haha.

Nä funderar på om jag ska måla lite möbler nu.
Skriver nog av mig med senare.




Irene - mamma till 2

Nu blir jag ju allt lite tårögd när du skriver så fina saker om mig :-)



KLart jag ställer upp o finns för er, det e ju så man gör med sina allra bästa vänner :-)



Men du ska veta att du e jätta duktig, jag e sååå stolt över dig.. 3 veckor in på skolan nu, o Thea har inte missat en enda dag :-)

Du e helt fantastisk, o jag e väldigt glad att jag får ha dig så nära..

Älskar dig gums...



PUBLICERAT: 2010-09-01, 10:49:41 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: