2010-02-28
 21:59:14

Hit och dit.

Det blir en hel del resande nu, men i slutänden är det nog värt det ;)
Det går sakta frammåt.
Jag har ett eller ja flera mål men jag närmar mig ett av dom :)
Jag ska nå dit så är det bara, jag ska nå alla mina mål.
Jobbet är hårt men så är det ju alltid, man får göra allt jobb själv om det ska bli bra lillslut.
Jag kämpar på som alltid, lite hårdare nu dock tror jag.
Dom säger ju alltid att "Allt blir bra" och ja det ska det fan bli nu :P

Jag är inte perfekt som sagt men som livet är nu är jag nöjd men det kan bli mycket, mycket bättre, dit ska jag.
Jag vet hur jag vill att mitt liv ska se ut och nu går jag mot det målet och jag ska nå det själv, självklart med min loppan.

Life is me BITCH :P





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: