2010-02-11
 00:23:41

Huvudet fullt med smärta.

Jag har sån sjuk huvudvärk och har haft det i flera dagar nu :S
Jag bara hoppas att det ger med sig snart...orka gå omkring med huvudvärk hela dagarna :(

Jaja, Jag känner att det inte är många i min närhet som förstår mig och det jag går igenom just nu.
Det känns fruktansvärt frustrerande, och tråkigt.

Jag mår inte 100% än och det är lååånngt ifrån lätt för mig.
Jag har fruktansvärt svårt med att säga "NEJ" just nu...jag försöker men det är inte alltid så lätt.

Jag tycker inte mer om eller mindre om någon av mina nära och kära. Det känns som att jag hamnar i kläm lite för ofta och jag orkar inte med det alls faktiskt.

Jag gör mina framsteg och ja jag mår ganska ok, men så finns det dom små ynkliga människor som livnär sig på andras mående, det finns dom som försöker att trycka ner en igen...allt för att förstöra för en.
Jag är ledsen men jag har inte förstått meningen med just det!
Hur orkar andra lägga såå mycket energi på någon annans liv???
Då måste man må fruktanvärt dåligt själv och ha extremt lite att fylla sina dagar med eller??

Jaja, hur som så bitter det inte på mig längre.

Ja det va prat om att jag skulle flytta och jag funderar starkt på det fortfarande så jag ska ta tag i det och börja söka lägenhet nu.

Allt kan bara bli bätter nu men det kommer att ta sin tid...ingen kommer någonsin att få förstöra för mig igen.

I morgon är en ny dag med nya möjligheter :D
HELL YEAH :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: