2010-07-04
 16:09:49

Flyttat och klart.

Ja nu är flytten klar.
Jag är inte längre någon Enköpingsbo :P
Det känns fruktansvärt bra och det känns redan som att mitt liv har startat.
Jag har äntligen tagit mig loss ur fällan och mitt liv kan börja levas.
Detta kommer att bli riktigt bra.

De va ju ett bra tag sen jag bloggade och tänkte uppdatera er lite.

Som sagt är flytten klar (jippi) 
Loppan har slutat på dagis och ska börja i skolan nu till hösten.
I sommar bor vi mest hos våran Lars.
Än så länge har vi bara njutit av sommaren och värmen...lite flyttande har det ju varit också.

Jag är sååå grymt tacksam för all hjälp jag fått från alla håll :D Ni är underbara, verkligen.
Vad skulle jag gjort utan er?

Klart jag saknar mina vänner och min syster med familj.
Men vi ses ju snart igen ;)

Tänker mycket på er iallafall.

Snart kommer ett inlägg med massa sommar bilder.

Mer bloggande ska det försöka bli iallafall...känner att jag hittat suget igen.


Vad har ni för er i sommar?
Kan ju kanske få någon idé om vad man kan hitta på med tösen ;)

Ha det gott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: