2010-07-05
 20:36:12

Sommar bilder







Smultron på ett grässtrå är riktig sommar.
Det är det absolut godaste bären ever och det tycker loppan med.
Hon kan inte låta bli dom.



Loppan och hennes kompis Simon badar i deras pool.
Vilket jag också gjorde och lekte med barnen...haha åkte även deras rutschkana ner i poolen och herregud va man flög haha.


Hahahaha hon är ju sååå underbar alltså :P


Irene - mamma till 2

Älskade underbara du...



Vi kom ju överens om härom kvällen att du Hör vad jag säger, men inte alltid Gör som jag säger, Hahahaha...

Så nu kommer det några ord från mig :-)



Att vara stark e inte,

att aldrig falla,

att alltid veta,

att alltid kunna.



Att vara stark e inte,

att alltid orka skratta,

att hoppa högst,

eller vilja mest.



Att vara stark e inte,

att lyfta tyngst,

att komma längst,

eller att alltid lyckas.



Att vara stark e,

att se livet som det e,

att acceptera dess kraft

och ta del av det.

Att falla till botten,

slå sig hårt och komma igen.

Att vara stark e,

att våga hoppas

när ens tro e som svagast.

Att vara stark e,

att se ett ljus i mörkret

och alltid kämpa för att nå dit..



Älskar dog av hela mitt hjärta gumman..

O tro mig - Du e stark :-)



PUBLICERAT: 2010-07-09, 12:51:59 | URL: http://ieen.blogg.se/
ina

hon är ju för söt! love her lots



PUBLICERAT: 2010-07-10, 10:00:55 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: