2010-07-21
 10:45:48

Sorgen. Jag har inte bloggat på länge p...

Sorgen. Jag har inte bloggat på länge pga att min älskade Loppa förlorade sin pappa den 6/7. Sorgen är enorm och det gör så fruktansvärt ont att se hennes saknad och smärta. Vi va och sa hej då till honom igår. Han va fin där han låg i kapellet. Tårarna och smärtan va obeskrivlig. Loppan lämnade små brev i pappas hand, där hon hade skrivit att hon älskar och saknar honom. Hon la ut alla sina fina teckningar på pappa. Hon satt brave honom och höll hans hand och det såg ut som att hon försökte värma sin pappa. Hon la sitt lilla huvud på hans bröst och blundade. Hon smekte hans kind och panna och så titta hon på mig med stora sårgsna ögon och sa " Jag vill att pappa ska va varm mamma " hennes frågor och ord gick rakt in i hjärtat och tårarna ran som en ström ner för mina kinder. Hon gav sin pappa en puss på pannan och sa " godnatt pappa " Det va fint. Vi saknar och älskar honom såå. Det går bra i vardagen men det kommer stunder då sorgen tar över allt. Sorgbinderierna är beställda och dom kommer bli perfekta och så vackra. Det gör så ont.


fian

Tårarna bara rinner när jag läser detta. Tänker på Er <3 Många StyrkeKramar till dej & Thea



PUBLICERAT: 2010-07-21, 16:09:32 | URL: http://fianandersson.blogg.se/
Ina

Jag vet att det gör ont, jag ser det och jag känner det och jag hoppas att jag är till någon nytta vid er sida.



Tycker att ni båda är oerhört duktiga i ert sorgarbete och jag vet att han är både älskad och saknad.



Finns vid er sida, alltid!



PUBLICERAT: 2010-07-23, 20:35:29 | URL: http://inasdekor.blogg.se/
Annso

Åå min vän jag tänker på er! <3


Irene - mamma till 2

Åh gumman... Det gör ont, o det ska göra ont, men det kommer gå bra.. Ni har sååå många omkring er..



Tack för igår gumman..



Vi finns här... ALLTID... Pussa Thea från oss..



PUBLICERAT: 2010-07-24, 09:57:21 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: