2010-06-09
 21:12:12

-100609-

Jag va hos min syster yster i helgen och köpte då ett suveränt block.
Jag har börjat skriva upp tankar och som sis säger ToDo´s :)
Det går fruktansvärt mycket bättre och det underlättar min vardag massor redan.
Jag är väldigt tacksam för att jag har min syster som finns här för mig/oss.

Ja nu är det inte långt kvar till flytten bär av.
Det kommer nog bli jätte bra.
Allt går att lösa ;)

Nu ska jag skriva listor för morgon dagen :)


Irene - mamma till 2

Hej gums...

Ville bara säga att du e en helt fantastisk människa, du e en person som alla borde ha i sitt liv..



Jag älskar dig som om du vore min egna syster, o en syster lämnar man ALDRIG.... O därför finns jag alltid här för dig..

Jag e stolt över saker du väljer att göra,

jag finns för dig när resultaten inte alltid blir så bra,

jag stöttar dig,

jag tröstar dig,

jag kommer med råd,

jag skrattar med dig...

O jag har funnits vid din sida sen dag 1...

O bara för att saker går emot dig ibland eller inte alltid blir som det var tänkt från början, så lämnar jag dig inte...

För så gör man inte mot någon man älskar...

O det e därför jag fortfarande finns kvar,

för att du e min allra bästa vän

o för att jag älskar dig för den du e,

med eller utan brister...



Love u babe..



PUBLICERAT: 2010-06-11, 23:56:03 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Härligt att systemen fungerar. Det finns verktyg för allt ;0)



Allt kan bli bättre!



Jag är glad att jag har dig med :0)



PUBLICERAT: 2010-06-12, 17:30:29 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: