2010-06-05
 16:12:15

Packa, packa....packa

Det känns inte som att jag gör annat än och packar men när jag ser mig omkring så syns det inte...det tar aldrig slut.
Kan man ha så mycket saker?
Jag har rensat ur och kastat massor också...det är galet.

Jag kan ärligt säga att det känns enormt jobbigt att flytta såååå långt bort från min syster.
Jag behöver henne i mitt liv och jag vill vara nära henne.
Vad skulle jag göra utan min syster Ina?
Jag vill inte!!

Hon är så nära mig i livet och hon förstår mig som ingen annan.
Hon förstår varför jag har det svårt och att ett vanligt liv inte är lätt för mig.
Jag kan säga allt till henne.
Jag kan alltid sätta mig på bussen och bara få komma hem till henne och va ett vrak om jag känner mig så.
Hon kan alltid få mig på bättre tankar och ett underbart humör.

Jag kommer att sakna henne/dom med en sån oerhörd smärta i kroppen.
Jag vet,jag vet dom kommer alltid att finnas där och vi kommer alltid kunna hälsa på varandra men absolut inte på samma sätt som nu :(
Vi har så mycket gemensamt och vi har sjukt kul ihop.
Jag vill alltid va henne nära.

Utan henne i mitt liv går jag nog under.

Jag undrar och oroar mig också för hur Loppan ska ta flytten :S
Kanske går jag och oroar mig i onödan men jag gör hellre det än att blundar för tecken jag kanske annars inte ser.
Jag vill bara att hon ska må bra och få en underbart bra uppväxt.

Jag känner mig verkligen liv rädd...jag offrar så mycket.
Men jag kan också vinna en hel massa.

Hmm...nu tänker jag för mycket igen kanske.

ska försöka packa lite till och så får jag se om jag hittar på något kul efteråt.


Irene - mamma till 2

Åh, gumman...

Jag vet att du kommer sakna henne massor... Men hon finns ju alltid kvar... Du kan ju alltid ringa henne o du kan åka o hälsa på henne oxå..

O systrar sviker ju inte varandra..



Min älskade lillasyster Sandra har gjort tvärtom, hon har flyttat härifrån till Sthlm... O jag saknar henne sjukt mkt, men unnar henne detta.. KLart att hon ska flytta om det gynnar hennes framtid.. :-)



Man kan ju alltid hälsa på varandra.. :-)

Se på dig o mig.. Det har vi gjort i snart 11 år :-)



Det kommer gå jätte bra, älskar dig massor gumman.. Du o Thea e bäst ;-*



PUBLICERAT: 2010-06-06, 22:14:18 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Jag behöver dig också i mitt liv, jag/vi behöver er båda men främst av allt vill jag bara att ni båda ska må så bra som möjligt. Annars hade jag aldrig försökt hjälpa som jag gör.



Många gånger behöver vi inte säga något till varandra, vi bara vet. Det är en av dom finaste saker vi har tillsammans.



JAG VILL INTE ATT NI FLYTTAR! Ingen av oss vill det. Av så många anledningar (du vet vilka) men mest av allt för att det är just underbart att ha er nära. Det finns en sådan liten bit kvar av det som varit i vårt liv. VI är en av dom bra sakerna som jag vill ha kvar.



Love u lots!



PUBLICERAT: 2010-06-12, 17:36:46 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: