2010-03-06
 19:01:01

veckan.

Jag har inte varit hemma sen i tisdags, snart har det gått en vecka och jag har fått mycket gjort.
Fick min smycken som jag köpte på min Irenes smyckesparty, tok snygga.
Träffat en massa vänner och bara haft det riktigt bra.

Jag behöver verkligen det.
Jag längtar verkligen inte hem alltså, det är inte kul.
Det känns bara sjukt jobbigt att åka tillbaka :(

Det ända jag saknar är mina vänner jag har där hemma...saknar dom alla massor.
Jag ska verkligen försöka hinna med att umgås med dom när jag kommer hem.
Det känns som att jag har varit den sämsta vännen ever, jag har inte haft orken,minnet eller lusten riktigt.
Jag är så tacksam för att jag har dom vänner jag har iallafall.

Det är så mycket jag vill göra ju....

-Klippa och färga håret.
-Göra om min blogg.
-Köpa kläder till mig och loppan.
-Komma igång med en hel del saker jag börjat med.

Jobbar på och hoppas att resultaten visar sig lika bra som nu.

Loppan har haft jätte kul här och vi har hittat på massa kul.
Hon har lekt med alla sina vänner.

Jag tar mig modet att säga att jag mår BRA :)
Försöker hålla kvar i den känslan.

Jag går sakta mot mitt mål nu :P
Nu ska jag fixa en massa annat här.

Se ya.




Irene - mamma till 2

Hell ya.... :-)



PUBLICERAT: 2010-03-07, 14:17:18 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: