2010-03-10
 12:34:55

Jag och mitt mig.

Jag och mitt konstiga mig :)

Jag har så svårt att se att jag faktiskt kan vara betydelsefull för någon.
Att jag kan va en viktig person för någon annan.
Att det jag gör och säger kan vara viktigt och göra stor skillnad för andra.
Jag kan absolut inte tro på mig själv och min förmåga.

Jag vet att jag är en betydelsefull person för min dotter.
Att allt jag gör är viktigt och gör skillnad i hennes liv.
Det jag säger är gör skillnad.
Jag är en viktig person.

Jag förändrar mitt liv nu...våga ta steget att faktiskt säga och känna att jag mår bra.
Jag har dock väldigt svårt att to på mig själv och min förmåga.
Nu måste jag ta steget och förändra det.
Jag kan och kan bli bättre :)

Det är väldigt läskigt att ta stegen på den nya vägen jag valt :S
Men jag vet att jag har goa vänner som stättar mig på min väg och hjälper mig upp om jag faller.
Det känns både tryggt och läskigt.

Tänk va sjukt det kan låta att man är livrädd för att våga må bra.
Man är så van att må väldigt dåligt och man har lärt sig att hantera smärta hela livet och nu ska man ändra på allt.
Rädslan att börja må bra och vänja sig vid det och sen hamna i situationen då allt rasar och falla tillbaka, den smärta och allt som kommer med det, skrämmer mig något fruktansvärt.

Men jag vill inte längre leva i mitt mörker!
Jag vill inte att mitt liv ska se ut som det gör och nu sker förändringar.

Jag vågar säga att jag mår BRA :)
Bara det är ett stort kliv.
Jag känner att jag faktiskt mår riktigt bra :)

Nä nu ska jag snart på ett möte.

Se ya.


Ina

Din nya design avspeglar lite av hur du mår, lite ljusare och lite gladare ;0) Kram



PUBLICERAT: 2010-03-10, 13:01:38 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: