2010-10-30
 12:53:29

10.10.30

Idag ska vi baka mammas berömda frallor.
Det va ju ett bra tag sen man åt dom men gudars va goda dom är.



Så här brukar det se ut när vi gör mammasfrallor.

Hihi den lilla är loppans.

Efter baket och maten så ska vi gå på spökvandring i fornbyn.



Det är för barnen så det kommer nog bli kul.
Efter det ska vi gå lite bus eller godis.



Sen tror jag att vi går hem till en kompis och leker.
Mycket trevligt.
Jag ska se till att ta en massa kort på allt...får inte glömma kammeran den här gången.

Det är lite vad vi har planerat för vår dag.

Happy halloween :P


fian

Mums, hembakta frallor är alltid så gott :) själv håller jag på att baka dumlekakor, mindre nyttigt men otroligt gott hihi ;)



Trevlig lördagskväll! puss



PUBLICERAT: 2010-10-30, 20:18:12 | URL: http://fianandersson.blogg.se/
Martina L

menar du din mammas frallor? är det dom du menar så kommer jag ihåg dom, sjuukt goda va dom hon gjorde iaf :) .. haha, vilket minne jag har, va ju år och dagar sen ;) fast så bodde jag ju ganska mkt hos er när vi va små så kanske inte så konstigt om jag kommer ihåg dom :) jag ringer dig någon dag i veckan! kram tina



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: