2010-10-09
 12:36:13

Familj eller inte familj...

För mig finns det NU mera bara en familj.

Den innehåller.

Mig.
Loppan.
Lars. 

Och så självklart mina vänner.

Jag har nu mera bara kontakt med en syster och jag är glad för det.
Hon skulle aldrig trycka ner en i skona eller vara hjärtlöst elak.
Som andra i den sidan "familjen" om den ens får kallas familj.

Detta är några underbara ord från min älskade vän Irene.
Är det någon som funnits för mig är det hon.

Irene - mamma till 2. Om inlägget Varför??:
Det e med tårar i ögonen som jag läser ditt inlägg, ingen ska få behandla dig så..

O ja, hos mig kan du alltid fråga om råd för jag kommer inte att kasta upp allt i ansiktet på dig sen, jag kommer inte överge dig o jag kommer alltid att finnas för dig..

Bry dig inte om vad dem andra säger.. Dem ser inte vilket fantastiskt jobb du gör med Thea.. Dem ser inte vilken fantastisk mamma du e..
Dem ser inte allt bra du gör för att Thea ska må bättre.

O du har rätt... Man gör inte så mot dem man älskar.! Men mår man inte bra i sig själv o lever i en lögn, så kanske man inte kan bättre än så.. O dem kanske skulle se över sitt egna liv innan dem börjar försöka leva ditt liv åt dig..

Ses snart gums...
Love u a lot... Pussar..

Hon är en san familj.
Tackar så för att jag får ha henne vid min sida.

Nu måste jag killa för det är en hel del kvar att fixa med inför kalaset i morgon.
Och kan ni fatta att min lilla tös blir hela 6 år på måndag :) så stor.
Så blev hon underbart fin på sina skolkort som har kommit nu :D Men det är klart hon kan inte bli annat.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: