2010-10-24
 15:50:09

Lite om...

Livet rullar på som vanligt, har inte hänt jätte mycket det senaste.
Jag lånar nu min kärleks data för att kunna blogga lite.
Jag har fortfarande inget internet hemma och det driver mig till vansinne.
Det har aldrig varit så sjukt krångligt att få internet, det är helt galet.
Jag har så mycket bilder att lägga upp och så mycket jag vill skriva.

Det går jätte bra för loppan i skolan, hon mår väldigt dåligt men vi tar en dag i taget.
Vi ska till BUP på fredag och dom ska skicka en remis till uriologgen eller va det nu heter "kissdoktorn", det känns väldigt skönt att vi äntligen ska få hjälp med det och att det blir ordentligt uträtt.
Sen blir det nog regelbundna samtal hos BUP.
Hon går ju hos skolans kurator också varje fredag.
Jag drar i alla trådar jag kan just nu.
Dock måste man va väldigt varsam med henne för det får inte bli för mycket och för stora förändringar.
Hon har sina utbrott ca 3-4 gånger om dagen och dom är inte små...men den här veckan har det varit väldigt lite och det känns skönt.

Jag går en föräldrakurs som heter "Dom otroliga åren" och den rekomenderar jag starkt till alla föräldrar.
Den är så otroligt bra och bara boken vid samma namn är till stor hjälp.
Kursen får en som förälder verkligen att öppna ögonen, det finns så mycket saker som man lätt ändrar på men som man inte ser. Det kan kännas så självklart.

Jag hoppas också på att kunna börja med mitt körkort nu. Jag har en fantastisk vän som vill hjälpa mig med övningskörningen :D Tusen tusen tack för det.
Så det är va jag ska lägga min energi på när jag inte har den inriktad på loppan. Hon går ju i skolan så då har jag ju lite egen tid till mitt.

Ja som sagt ska jag verkligen lägga tid på att få tag på ett bra internet hit hem.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: