2010-09-09
 21:04:43

BILDBOMB

Det är ju skol fotografeting snart så jag har varit och köpt lite fina kläder till min Loppa.



Hon ska ha svarta leggins och tunikan.



Så kommer hon att se ut på måndag eller tisdag vilket det nu blir.
Snygging :)

Så har jag köpt lite prylar till mig med och hemmet.



Leggis och fotoramar.




En fotolist med fem ramar med magnet.



Här ser nu ju vad det är :P

Det är lite vad jag har köpt.
Så finns det ju massor jag vill ha och behöver.



Soffan är från Jysk och den är behövlig efter som att min lilla loppa har kissat sönder den vi har...bläää.
Så detta va vad jag hitta billigt och bra.
Önskar mig den starkt.


Köksgruppen är också den från Jysk billig och snygg.
Fast den jag ville ha är inte kvar på kanpanjpris :(
Men detta va helt okej.
Önskar mig detta med starkt.

Ja nu vet ni det ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: