2010-09-24
 12:19:46

Febern sitter i.

Gud va jag absolut inte orkar och va min kropp skriker ut att den behöver tagga ner.
Men jag har inget val jag bara måste ta mig upp och iväg till skolan för att sen städa,tvätta och plugga.
Jag måste orka laga mat, ja jag bara måste klara av vardagen även om jag har den höga feber jag har.
Nä jag vill bli frisk nu!
Det hade inte suttit fel att varit två i dom här lägena...någon som kan hjälpa till och avlasta.
Jag har ju min kärlek och han gör vad han kan och det uppskattas massor.
Han är så söt och omtänksam..jag är verkligen glad för att jag träffat honom.
Snygg är han också ;P Jag älskar honom så underbart mycket.

Nä nu ska jag forsätta med tvätten.
Bloggar nog mer senare.


Liina

usch stackars dig :(



PUBLICERAT: 2010-10-02, 15:59:20 | URL: http://blogg.veckorevyn.com/jorginahellstrom

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: