2010-09-18
 17:10:53

Förkylning



Jag är tok förkyld och mår inte alls prima :(
Igår köpte jag mina önskade möbler och det gick inte som tänkt...det fattades 2 ben till en stol och bordet hade dom inte inne.
Soffan va trasig på ett ställe men inget jätte så den hoppas jag få billigare plus att benen fattades på den med :(
Men det löser jag i morgon.






Det va alltså detta jag köpte.

Säljer min gammla soffa om någon är intresserad.
http://www.blocket.se/skaraborg/Soffa_med_schaslong_29523776.htm?ca=13&w=213

Ikväll blir det ute kväll med tjejerna och det ska bli riktigt kul.
Hoppas att jag orkar med det bara.
Nä nu ska jag börja fixa lite hemma för att sen fixa mig för vår tjejkväll ;)

Trevlig helg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: