2010-09-02
 11:20:08

Jag bara måste...

Få ur mig allt.
Jag är så trött och orkeslös :(
Jag har så ont och inget går bra just nu...inte mycket iallafall, Jag vill bara skrika och gråta och va arg.
Jag vill bara gömma mig under ett täcke och ligga där och bara va...bara va i något som känns som en evighet.
Men samtidigt vill jag inte det heller för att jag måste klara av dagarna för min lilla loppa.
Jag vill må bra och känna mig "NORMAL"
Det gör så förbanat ont bara.

Döden går brevid mig, hur mycket ska han ta?
Jag vill bara skrika ut att han ska låta mig va!!
Jag vill inte förlora mer nu.
Ta inte ifrån mig mer.

Blodet forsar ur mig och tårarna lika så.
Jag tappar orken och lusten.
Jag måste kämpa det måste gå.

Ensam...jag vill inte va ensam.







Irene - mamma till 2

Åh babe...



Jag vet att det e jobbigt för dig nu, men du kommer klara det här galant..

O tro mig, du e aldrig ensam.. Aldrig...



Du o jag firar snart 12 år tillsammans :-) O det kommer komma 12 år till, o 12 år till o så kommer det fortsätta så länge vi finns kvar..



Du e en av dem bästa jag har..

Älskar dig gums...



Njut nu i helgen, det här behöver du.. Kommer kännas bra på måndag, nya krafter, nya tag.. :-)



Ring mig om du behöver.. Pussss



PUBLICERAT: 2010-09-03, 17:02:12 | URL: http://ieen.blogg.se/
Ina

Varför ringer du inte =0(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: