2010-09-13
 21:26:17

Ny vecka

Ja då var det första dagen på en ny vecka :)
Veckorna går så väldigt fort nu känner jag.
Mårnarna klarar jag av galant nu för tiden och det känns väldigt skönt ska ni veta för fy vilken ångest jag har haft för det.
Loppan trivs som fisken i vattnet i sin skola och har fått sååå många vänner.
Ska ta tag i inbjudningarna till hennes kalas nu snart också, hon blir ju 6år om en månad.
Gud va tiden går fort.
Imorgon är det skolfoto och det ska bli kul att vänta in dom :)
Hon kommer va så fin...hon är alltid fin såklart så det kan inte bli annat är skit bra ;)
i söndags så tvättade jag och stor städade inkl tvätta fönsterna när jag va klar med det så handlade vi och tog där efter en powerwalk med min goa Irene och barnen,det va underbart skönt och jag hoppas att det blir massor med fler gånger.
Sen när vi kom hem la jag loppan och så färgade jag mitt eget hår och det blev as bra.
Så ja man kan säga att jag han med en massa i går.
Imårgon är även det första föräldramötet på skolan, spännande.
Loppan ska ha sin första skolutflykt i mårgon me, kul för henne.

Jo jag har slutat röka me.
Har varit rökfri i ett helt dygn nu WOHOO :)
Jag ska klara det denna gång, gud va med pengar jag kommer att spara in och va gott jag kommer att lukta och för att inte tala om hur bra jag kommer att må.

Jag har fullspäckat med möten nu och det är kul för det är möten som gör att det kommer att hända en hel del i mitt liv nu, det gillar vi :)

På fredag blir det en resa upp till Enköping igen och får se om jag åker hem samma dag.
Det är bouppteckning då :( inte alls kul.
Men sen är det över och vi kan slappna av och fortsätta bearbeta sorgen.

Men tills dess är det bara roliga saker på G :)

Då va uppdateringen klar för nu.


Irene - mamma till 2

Kommer bli många powerwalks framöver :-)) Måste ju bli snygg till beach 2015 ;-))



Ja, du e toppen gumman.. E stolt över dig o Thea...



Puss



PUBLICERAT: 2010-09-14, 09:59:09 | URL: http://ieen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: