2010-09-08
 22:10:46

Så mycket jag vill...

Skriva och så mycket jag vill visa.
Jag har mängder med bilder men kan inte få in dom på datan :(
Jag gör mina försök ändå.
Jaja det löser sig men när det kommer så blir det en bomb med bilder haha.

Ja nu har det gått 3 veckor i skolan för lilltjejen och det går fantastiskt bra.
Hon är en oerhört stark liten pärla som kämpar på bra med allt som hänt och händer.
Det är mycket som inte är bra men hon gör det bra ändå.
Kisseriet har blivit värre men vi jobbar på det och jag ska kontakta vc i morgon för att fråga lite.
Utbrotten och ilskan går att kontrollera något sådär med belöningsmasken som vi fick av sis :)
Den är suverän.
Den rekomenderar jag starkt till alla föräldrar.



Detta är masken :)

* Bestäm en belöning som man ska få vid målet.
* Man får måla i en prick om man varit duktig som tex. kissandet.
* När man sen når huvudet på masken och hela masken är ifylld så får man sin belöning.

Jag har ju målat om mina byråer också.
Så här blev det.



Målning pågår.



En klar :)



Klart :) eller ja det ska ju lackas också.

Så en spegel i samma färg men det kommer en bild på det när jag fått upp det.

Ja det va lite smått om vad som hänt.


fian

Det blev jättefint gumman :) puss



PUBLICERAT: 2010-09-11, 11:11:42 | URL: http://fianandersson.blogg.se/
Sis

Oj, vad det händer grejer =0) Vad duktig du är, flytten gjorde nog gott ändå...fast det kändes faktikst konstigt att se bilder på gamla lägenheten och veta att ni inte bor där ni alltid bott. =0(



Tänker på er!



PUBLICERAT: 2010-09-11, 20:34:37 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: