2010-09-09
 21:43:38

TRÖTT




Trött,trött och åter trött....jag menar stentrött.


Jag är så trött och har så ont i huvudet.
Tålamodet är inte heller på topp och lusten lika så.
Fast det är en massa måsten och massor jag vill så är jag så slut efter en vecka.
Det är ju inte som att man får vila på helgerna heller,ibland önskar jag att jag hade någon att dela vardagen med.
Någon som kunde ta över när orken sugs ur mig.
Någon som bara fanns här att mysa med eller som man bara kunde ligga och tycka om.
Någon att dela tankar och händelser med och någon att prata med om allt eller bara vardagen.
Stunderna att kryppa ner i soffan brevid någon och titta på tv.
Eller att bara känna att det finns någon och tryggheten som blir.
Ja det är mycket man önskar och vill här i livet.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: