2010-09-22
 23:10:59

Underbara dagar...not

Alltså alla dagar med loppan är underbara det jag menar med not är att jag är totalt genom förkyld :(
Igår när jag och loppan va på väg hem från affären så hittade hon en liten fågerunge. Det va en liten duvunge som hon döpte till Edelin för Margareta är ju så fult sa hon, hahahaha söt unge.
Vi tog med den till djursjukhuset, den hade ändå aldrig klarat sig :(
Nu säger loppan att lilla duvan Edelin är med hennes pappa i himmelen.
Så nu har den det bättre än bäst :)

Min förkylning blir ju inte bättre alls...och det börjar bli riktigt tungt om dagarna nu.
Vill bli frisk nu.
Om ca 3 veckor blir min loppa hela 6 år och ett kalas ska planeras.
Tänk va tiden går fort, kändes som att det va igår jag höll min lilla tös i famnen.
Bullar ska bakas och sen ska det inhandlas en massa till en gigantisk marängsviss, den är special beställd av loppan själv.
Farmor skulle hjälpa till att baka kakorna för det är loppans favoriter, jag håller med till fullo för finns det godare kakor än farmors egna?
Det är en hel del godis som ska köpas ochså till den berömda fiskedammen.
Ballongerna får man ju inte glömma :O

Jag hoppas så att alla kan komma för det skulle betyda mängder för min stora tjej får man börja skriva nu :P
Men jag har ett bekymmer...vad i hela världen ska jag köpa till henne i present, ungen har ju allt och tro mig hon har allt.

Nä nu är uret mycket och jag måste läsa lite.
Uppdaterar mer snart.


Ina

Mosters Loppa! Var ni tvugna att flytta alla dessa mil bort =´0(



Krama om henne läääänge från moster och kusinerna!



PUBLICERAT: 2010-09-23, 20:22:29 | URL: http://inasdekor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: