2011-08-06
 20:57:04

Inget särskilt

Idag har jag kört lite bil och börjat på min andra bok.
Annars har jag inte gort något särskilt.

Imorgon ska jag åka med kärleken till Norge Och gå på Ford träff, det ska bli kul tycker jag.
Jag ska ta en massa bilder på alla bilar.
Loppan ska på kalas och det är på ett lekland :) hon ser verkligen fram emot det.

Skulle vilja köpa lite fina blommor att plantera här hemma och så skulle jag vilja åka och köpa present till min älskling som fyller år på tisdag.
Jag vill tapetsera om i vardagsrummet och måla om i vårat sovrumm och i allrummet.
Köpa en matta och nya gardiner.
Ojojoj det är mycket jag vill göra nu känner jag hehe.

Nu ska jag sätta igång med körkorts skivorna på datan :)


fian- mamma till Alex

Hej fina<3



Oj va ett tag sen jag kikade in här nu.. har hänt en del ser jag.. har ni köpt hus? :)



hoppas ni har en härlig sommar. puss o massa kram från oss



PUBLICERAT: 2011-08-08, 19:07:29 | URL: http://fianandersson.blogg.se/
Michaela

Hej snygging <3



Hihi jag nu har jag en data som funkar och ett internet :)

Vi har inte köpt hur,det är Lars hus som vi bor i :)



Vi har haft en underbar sommar,hoppas ni med har haft det.

Puss och många massa kramar tillbaka till er.



PUBLICERAT: 2011-08-19, 19:13:05 | URL: http://mixia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: