2011-08-12
 17:06:11

Måla hela världen lilla mamma

Jag målar om lite i huset, det blir en ljusgrå vägg med render i turkost och orange i vardagsrummet. Helt underbart med färg och jag som har varit så rädd för att använda färger annat är brun,grå,vit m.m.
Du fattar va??
Det är verkligen kul att våga exprementera med färg.
Nu ska jag bara klura ut hur vi vill ha renderna som storleken och färgårdningen hmm...undertiden började jag gör iordning i sovrummet för att börja måla det.

Väggen i vardagsrummet med den gråa grunden.



Det svåra är att det inte är riktigt samma mått hela vägen så det gör det lite svårt med måtten på renderna :/
men jag tror att det löser sig bra ändå.

Nu ska jag laga mat till mig och tösen-
  


fian- mamma till Alex

Så duktig du är, blir ju supersnyggt :) Pussen



PUBLICERAT: 2011-08-13, 16:52:32 | URL: http://fianandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: