2011-08-22
 12:22:53

Människor

Allt jag har att säga är att jag hatar människor.
Allt dom vill är att göra andra illa,orsaka smärta och lidande.
Jag vill inte ha såna människor i mitt liv.
Jag är ändå en person som kan ta mycket skit och tagit mycket men nu har jag inte längre någon ork eller plats för mer i mitt liv.
Det har runnit över för länge sen...nu vill jag bara leva med min dotter.
Men det tar inte slut...det följer dig resten av ditt liv.
Så länge du öppna dig för någon eller vill släppa någon nära in på livet kommer dom att såra dig,göra dig illa och förstöra. Det är nästan som att dom vet att dom kan bara för att dom har möjligheten kommer dom att göra det.
Jag kommer aldrig mer släppa någon in på livet eller öppna mig för någon.
Jag vill inte ha människor i mitt liv...ordet hjälpa är bara ett ord för människan idag det har inte den betydelsen det en gång hade. Ingen vill hjälpa någon utan att vinna på det själv.
Frågan är vad man vinner på att skada andra?? det har jag undrat sen jag va liten.
Vad är menningen med att förstöra och såra?
Människan är snabb på att dömma andra men den är inte så bra på att se på sina egna handlingar och misstag.
Ingen är perfekt även om människan gärna vill tro det.
Jag lever mitt liv och låter andra leva sitt.
Jag har ingenting med andra människors liv att göra och inte dom med mitt heller.

Så känner jag.

JAG HATAR MÄNNISKOR!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: