2011-08-20
 20:56:22

Min lilla flicka

Nu är det bara en dag kvar sen börjar min lilla flicka första klass.
Det kändes som att det va för någon vecka sen hon var en liten bebis hihi nästan iallafall.
Hon har förgyllt varje dag i mitt liv i 7 år och det kommer många fler :)



Hon är en helt underbar liten tjej och mitt hjärta slår alltid extra slag när jag tittar på henne.
Hon får hela mig att leé av kärlek.
Tänk att min tjej har blivit stor och att hon faktiskt har varit min lilla loppa.

Så på måndag är det dags att ta cykeln ner för grusvägen,till skolbussen för att lämna av min tjej på bussen.
Jag kommer att vilka av henne till sin första skoldag i den nya skolan Backenskolan i Grästorp.



 Skolan ligger i ett naturskönt område nära till skogen och idrottsområdet Lunnevi. Enheten har 95 elever i åldrarna 6-9 år. På skolan finns också två fritidshemsavdelningar.

Jag hämtar min tös på eftermiddagen vid bussen nere på grusvägen.
Hon känner en liten kille som kommer att gå i samma klass som henne och dom kommer också att sitta brevid varanndra :)

Ja vi har flyttat till Grästorp där min kärlek bor, Wohoo vi har blivit Sambos :)
Det känns väldigt bra men lite läskigt men spännande på samma gång.

Så nu vet ni vår lilla hemlighet :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: