2011-08-18
 16:51:28

Tiden går så fort

Nu är det 3 dagar kvar på sommarlovet och på måndag börjar Loppan första klass :)
Va tog all tid vägen, det känns inte som det va länge sen min lilla tjej gick på dagis.
Jag kan verkligen sakna den tiden när hon bara va en liten tjej som behövde mamma mer.
Självklart är det kul att se henne växa och bli mer självständig men det är lite tråkigt att hon inte behöver sin mamma lika mycket längre.
Jag saknar småbarns tiden väldigt mycket.
(Fast trotsen kan jag hoppa över hihi)

Men det ska bli kul att få va med henne första dagen i skolan...jag är glad över att få vara med henne varje dag såklart :) Men tanken kan inte låtabli att komma...Hennes pappa missar allt :( och hon känner saknad av att han inte kan finnas med henne på dom stora dagarna i hennes liv.
Men han finns med i tankar och i hennes lilla hjärta.

Det händer något ganska stort i mitt och loppans liv...men det kommer jag avslöja om ett tag :)

Idag har jag fixat i trädgården och målat utemöblerna,och dom blev som nya.
När jag fixade i trädgåreden hittade jag och Loppan en groda,den är så söt. Så nu bor den i vår damm som vi fyllde med mer vatten och så satte vi ut lite fina trädgårds prydnader.
Jag har fått en hel del gjort idag, fast jag varit otroligt trött...det måste va hösten som är på väg.
Min trött het kommer med den och försvinner inte fören till våren igen.
Det är fruktansvärt jobbigt att ha den här tröttheten men vi tar oss igenom det med.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och vänta till kärleken kommer hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: