2011-08-05
 20:37:24

Vanlig sommardag.

Vi har haft besök av loppans farmors bror Sune, det va mycket trevligt och loppan visade allt som fans att visa här på landet.
Han tyckte att det va mycket fint.

Vi hade även besök av Lars mamma och jag fick blommor :) Tack så mycket.
Jag skulle göra rent poolen i går men då visade det sig att den va sönder :( så nu blir det till att köpa en ny.
Efter som att poolen va sönder så la jag mig på gräsmattan i solen med min bok (TRASIG) i solen. Jag läste ut boken och den fick mig att se saker jag ännu inte hade sett klart.
Den fick mig att tänka mer en en gång kan jag säga.
Det va hjärtblödande grym och tår bildande hemsk men mycket bra skriven och för min egen del hjälpande på ett bra sätt.
Jag kan bara säga LÄS DEN!



Jag har även köpt mig sandaler...äntligen har jag unnat mig detta.
Tyvärr lite sent hmm typ i slutet av sommaren hahahahaha.
Hur som så längtar jag efter att åka och hämta ut dom :)

På tisdag fyller min kärlek år och jag måste fixa present och ingredienser till tårtan.
Jag hoppas jag kan ge honom en fin dag.
På söndag åker loppan på kalas i ett lekland och det ser hon mycket fram emot :)

Ja ha nu ska jag snart ge mig på den andra boken och även fortsätta med körkortsboken och resten av prylarna som tillhör det.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: